Teknoloji

Mayıs ayının son haftasında çıkacak PC oyunları: 23-30 Mayıs 2023 #3

 
Mayıs ayının son haftalarında çıkacak olan PC oyunlarının devam oyunu.
 
– Utanç Mirası (30 Mayıs: hayatta kalma, korku, aksiyon, macera)
 
 
Fairyship Games, Revenant Games tarafından geliştirilen ve Destructive Creations tarafından yayınlanan hayatta kalma, kaygı, aksiyon, macera oyunu Shame Legacy, 30 Mayıs’ta biz oyun severlerle buluşmaya hazırlanıyor. Tek oyunculu birinci şahıs hayatta kalma kaygısını yaşayacağımız bu yapımda büyük tehlikeler bizleri bekliyor olacak. Oyunda farklı türde düşmanlar ve korku unsurları olacak. Ayrıca bu tür düşmanlardan ve harika unsurlardan kurtulmak için elimizden gelenin en iyisini yapacağız. Oyunda hem gizlilik mekaniği hem de kaçış mekaniği olacak ve bu iki mekaniği her zaman kullanmaya başlayacağız.
Oyunda terkedilmiş bir alanda olacağız ve doğal olarak bu alandan çıkmak için elimizden gelen her şeyi yapmaya çalışacağız. Oyunda tekrar reflekslerimizi canlı tutmamız çok önemli olacak çünkü aniden gelen ve karşınıza çıkan korkunç düşmanlara karşı hızlı hareket etmemiz ve onlardan kısa sürede kaçmamız gerekecek. Bu nedenle, her zaman oyunun kenarında olacağız ve bu oyunda tüylerimizi diken diken eden bir senaryo yaşayabileceğiz.
 
 
Elbette hayatta kalma korku oyunlarının vazgeçilmezi olan klasik bulmacalar da olacak. Bu bulmacaları çözmeye çalışacağız ve bir yandan da bu korku unsurlarıyla yüzleşmeye başlayacağız. Bu bilmeceleri ne kadar hızlı çözersek, kaçma şansımız o kadar artar ve endişe duvarlarıyla o kadar az karşılaşırız. Oyunda elbette arka planda bize bir hikaye anlatılacak, bu hikaye kapsamında çeşitli sırları ortaya çıkarabileceğiz ve sonunda bitirmeye çalışarak karşımıza çıkan şeylerden sıyrılmaya çalışacağız. bu hikaye.
 
Oyunda arka planda anlatılan hikayeye göre bir kült kasabasında yer alacağız. Bu kasabadan canlı çıkmak için elimizden geleni yapacağız elbette. Oyunda bu tarikat yüzünden deliren çok kişi olacak. Bu insanların bize hatasız gelmesi ve bizim bu insanlardan kaçmaya çalışmamız normaldir. Elbette delirmiş bu insanlardan kaçmak için hem kapatma hem de kaçış mekaniğini kullanmamız gerekecek. Oyunda bir nesnenin veya yapının arkasına saklanıp onlardan uzak durabileceğiz ve gitmelerini bekleyerek hayatta kalmaya çalışacağız.
Shame Legacy’de bir yandan bu formda büyük şeylerle karşılaşacak, diğer yandan çeşitli zorluklarla karşımıza çıkan bulmacaları çözmeye çalışacak adettendir. Bu bulmacaları çözmek için çevre ile her zaman etkileşim halinde olacağız ve çevreyi keşfederek bu bulmacaları ortadan kaldırmaya çalışacağız. Bulmacaları çözdükçe yeni alanlara hatasız ilerleyebileceğiz ve yavaş yavaş buradan çıkış yolumuzu bulmaya başlayacağız.
 
 
Terk edilmiş bir kasabada yer aldığımız ve birinci şahıs kamera bakış açısıyla ilerlemeye çalıştığımız bu hayatta kalma kaygısı oyununda tek oyunculu bir yapı bizi bekliyor olacak. Yani oyunda rastgele bir arkadaşımızı yanımıza davet edemeyeceğiz ve arkadaşlarımızla birlikte koordineli bir şekilde ilerleyemeyeceğiz. Dolayısıyla Shame Legacy, bu açıdan diğer co-op tarzı hayatta kalma oyunlarından ayrılacak. Bu oyunda tamamen yalnız kalacağız, tek başımıza ilerlemeye çalışacağız ve bu kasabadan tek başımıza doğru bir formda çıkmaya çalışacağız.
Oyunda karşımıza çıkan bulmacalar aslında arka planda bizim hakkımızda anlatılan ve anlatılmaya çalışılan hikayenin bir modülü olacak. Bu nedenle, bu bilmeceler benzetmeler ve eğilimler ile temas halinde görünecektir. Oyunda çeşitli mekanikler kullanarak ve keşif unsurlarını ortaya çıkararak ilerlemeye başlayacağız ve ne kadar çok keşfedersek o kadar çok bulmacaya odaklanabileceğiz ve bu bulmacaları kolay bir şekilde çözmeye başlayacağız. Doğal olarak oyundaki ana temamız bulmacalar olacak ve bu bulmacaları çözdükçe yeni bölümlere ulaşabileceğiz ve farklı bir bölgeye gidip tekrar o bölgedeki bulmacaları çözmeye başlayacağız.
 
 
Oyunda bir av ve avcı teması işlenecek. Avcı burada korkunç düşmanlar olacak ve av biz olacağız. Bundan dolayı oyunda sinsice hareket etmek zorunda kalacağız ve bu sayede düşmanlardan uzak durmaya ve gizli bir şekilde ilerlemeye başlayacağız. Oyunda yine çeşitli saklanma yerleri olacak ve bu saklanma yerleri kapatılacak ve bu saklanma yerleri karşımıza çıkan düşmanlara karşı çok değerli olacak. Bir düşman peşimizden koşarsa hemen saklanma alanı bulmaya başlar ve bu saklanma yerine geçerek onlardan kurtulabiliriz. Saklandığımızda düşmanlar bir süre bizi arayacak ama bir süre sonra düşman o bölgeden uzaklaşmaya başlayacak. O anda saklandığımız yerden çıkabileceğiz. Böylece kaldığımız yerden devam edebiliriz.
Bu oyunda en değerli şey aslında paniğe kapılmamak. Bundan dolayı oyunda ne kadar paniğe kapılırsak ne yapacağımızı o kadar şaşırıp doğruları çıkmaz sokaklara aktarmamız mümkün olacaktır. Oyunda her zaman yerleri ezberlemeye çalışacağız, hangi saklanma alanlarının hangi yerde olduğunu öğrenmeye başlayacağız ve bu alanları öğrendikçe karşılaştığımız düşmanlardan kolayca kaçıp saklanabileceğiz. Oyunda çevreden çeşitli kaynakları toplayabileceğiz ve çeşitli kaynaklarla etkileşim kurabileceğiz. Bu kaynaklar oyun içinde çok değerli olacak ve bunlar yine hayatta kalmanın temelleri diyebiliriz.
 
 
Bu kaynakları gerçek anlamda kullanmak tamamen bizim işimiz olacak. Kaynakları rastgele ve yanlış zamanda israf edersek bu durum aleyhimize bir sonuçla karşılaşmamıza neden olur. Oyunda kaynakları gerçek ve zamanında harcamaya çalışacağız ve bulmacaları çözerken ve düşmanlardan kaçarken bu kaynakları kullanmaya başlayacağız. Bu nedenle çevreyi sürekli araştırmak, etrafta bir şeyler bulmak ve bu kaynakları elimizde bulundurmak çok önemli olacaktır.
Oyunda tabi ki karakterimizin bir gerginlik ve korku hali olacak. Bu gerilimi ve korku durumunu oldukça sabit tutmaya çalışacağız. Karakterimiz çok fazla gerilime ve dehşete yenik düşerse bu normalde karakterimizin açığa çıkmasına ve ölmesine neden olacaktır. Bundan dolayı oyunda hem karakterimizi hem de kendimizi kontrol etmemiz gerekecek ve oyunda paniğe kapılmamak çok değerli olacaktır.
 
 
Tek oyunculu birinci şahıs hayatta kalma korku oyununda bol bol korku sekansı ile karşılaşacağız ve her zaman bir şeyin bizi kovaladığını göreceğiz. Oyundaki bu kovalamaca sekansları doğal olarak bizlere oldukça gergin bir atmosfer yaşatacaktır. Dolayısıyla bu kovalamaca sırasında kovalanan biz olduğumuz için arkamızda bir nefesin tenimize değdiğini her zaman hissedebileceğiz ve bu anlarda paniğe kapılmamamız çok değerli olacaktır.
30 Mayıs’ta biz oyun severlerle buluşmak için hazırlanan bu yapım Türkçe dil takviyesi ile oyuncuların beğenisine sunulacak. Oyunun Steam sayfası şu anda açık ve dilerseniz Steam sayfasındaki istek listenize ekleyebilir ve çıktığı gün e-posta adresinize bildirim alabilirsiniz. Endişe oyunu sevenler bu oyuna bir göz atabilir ve bir baht verebilir.
 
– Everdream Valley (30 Mayıs: çiftçilik, keşif, simülasyon)
 
 
Mooneaters tarafından geliştirilen ve Untold Tales, VARSAV Game Studios tarafından yayınlanan çiftçilik, keşif, simülasyon oyunu Everdream Valley, 30 Mayıs’ta geliyor. Renkli grafik stiline sahip bu simülasyon oyununda istediğimiz bir çiftliği elde edebilir ve bu çiftliği geliştirebiliriz. istediğimiz gibi Hem canlı bir atmosferin hem de canlı bir ortamın olduğu bu yapımda rahatlatıcı ve eğlenceli bir deneyim bizleri bekliyor. Oyunda kendi çiftliğimizi istediğimiz gibi oluşturabiliyor, bu çiftliği istediğimiz gibi şekillendirebiliyor ve bu çiftliği istediğimiz gibi genişletebiliyoruz. Oyundaki detaylı çiftçilik simülasyon öğeleri bize aktarılmayı bekliyor.
Bu çiftçilik simülasyon oyununda bir karakteri kontrol ediyorsunuz ve bu karakterle birlikte etrafı araştırmaya başlıyoruz, çevreden çeşitli kaynaklar toplayabiliyoruz ve karşımıza çıkan ağaçları ve dalları kesebiliyoruz. Oyunda çevreyi yeniden keşfederek çeşitli yaratıkları keşfedebiliyoruz ve bu keşifle birlikte yeni detayların kilidini açabiliyoruz. Hem doğanın hem de rahatlatıcı bir deneyimin olduğu bu yapımda oyun içerisinde farklı işler alıp yapabiliyoruz. Oyunda sadece çiftliğimizle ilgilenmiyoruz aynı zamanda balık tutabiliyor, farklı bölgeleri geçebiliyor ve oradaki karakterlerle etkileşime girebiliyoruz. Bu dünyada karakterlerden çeşitli araç ve gereçler satın alabilir, satın almalar yapabilir ve bu oyunda daha fazlasını yapabiliriz.
 
 
Bu imalathanede hem ilerleyebileceğimiz hem de vahşi doğayı keşfedebileceğimiz ve çeşitli maceralara atılabileceğimiz bir çiftlik merkezi kurmayı hedefliyoruz. Oyunda bu çiftliği istediğimiz gibi genişletip, istediğimiz gibi süsleyebiliyoruz. Oyunda sıfırdan başlayarak yeni bir çiftlik kurabiliyoruz. Oyunda yine çiftliğimizin etrafına çitler örebiliyoruz, her zamanki gibi bu çitleri yapmak için etraftaki ağaçları kesebiliyoruz ve son işlemi yapmak için baltayı elimize alıp karakteri kontrol etmemiz gerekiyor. Oyunda her işi tek tek yapıyoruz ve oyunda uzun zaman geçirebilecek bir yapı bizlere aktarılıyor.
Elbette oyunda karşı taraftan farklı karakterler var ve bu karakterlerle etkileşime geçerek onların çeşitli görevlerini yerine getirebiliyor ve isteklerini yerine getirebiliyoruz. Her karakterle aramızda çeşitli bağlar var ve kurduğumuz yakın bağlarla bu kadar iyi ödüllere ve içeriklere sahip olabiliyoruz. Her karakterle etkileşime girebilir ve onlarla konuşabiliriz. Bu nedenle oyunda farklı karakterler var ve onlarla birlikte konuşarak çeşitli içeriklerin kilidini açabiliyoruz.
 
 
Oyunda çiftlik kurmanın yanı sıra çiftlik evi kurma hayalini de yaşıyor olacağız. Bir yandan çiftliğimizi büyütürken bir yandan da kalacak yer ayarlamamız gerekiyor. Bu nedenle oyunda bir de çiftlik evimiz var, bu çiftlik evini geliştirmek, çiftlik evine tamir etmek ve daha fazlası için oyun içinde çeşitli kaynakları toplamamız gerekiyor. Tüm bunları yapabilmek için çevreyi keşfetmek, gerçek alet ve malzemeleri elde etmek ve çevre ile etkileşim kurmak kuraldır. Oyundaki tüm unsurları yerine getirmek için çeşitli görevler yapmalı, yırtıcı doğaya atlamalı ve her türlü kaynağı toplamalıyız. Topladığımız bu kaynaklarla birlikte kendi Çiftlik Evimizi ve çiftliğimizi kurarak burayı bir merkez haline getirebiliriz.
Bu çiftçilik simülasyonunda bize açık bir dünya sunuluyor. Bu açık dünyada istediğimiz bölge ve yerlere ilerleyip bu bölge ve yerleri keşfedebiliyoruz. Oyunda her bölgenin kendine has yapısı ve teması bulunuyor. Bu açık dünyada farklı bölgeler ve ilgi çekici kısımlar bize aktarılıyor. Oyunda bu açık dünyayı keşfedebilir, çevreden yeni kaynakların kilidini açıp bu kaynakları toplayabilir ve kendi çiftliğimizi genişletip bir merkez haline getirmek için onları gerçek anlamda kendi merkezimize getirebiliriz.
 
 
Oyunda kendi çiftliğimizi oluştururken tabi ki etrafta dolaşan diğer yaratıkları da görebiliyoruz. Bundan dolayı oyunda yaşayan bir dünya bizlere aktarılmış oluyor. Bu yüzden ekinlerimizi ve hasatlarımızı korurken kendimize çeşitli hayvanlar alabilir ve büyük bir çiftliğin kapısını aralayabiliriz. Oyunda inekten köpeğe kadar pek çok hayvan türü bulunuyor. Bunları bir araya getirerek canlı bir merkez kurabiliriz. Oyunda tabi ki bu hayvanlarla tek tek ilgilenebiliyoruz ve bu hayvanlarla farklı bölgelere hareket edebiliyoruz. Yukarıda da belirttiğim gibi oyunda köpeklerden ineklere, koyunlardan atlara kadar pek çok hayvan bulunmaktadır.
Everdream Vadisi’ndeki birçok hayvanı binek olarak kullanabilir, üzerlerine binebilir ve farklı bölgelere gitmek için seyahat aracı olarak kullanabiliriz. Bu nedenle bu tarz mekanikler de oyunda yer alıyor ve çok güzel bir eklenti oluyor. Oyunda açık dünyayı keşfetmek için koşmak elbette yeterli değil, bu tür binekleri kullanmak bizlere daha hızlı bir yolculuk deneyimi yaşatıyor. Dolayısıyla bu binekleri kullanarak dolaşabilir, yeni bölgeler keşfedebilir ve ilgi alanlarını görebiliriz.
 
 
Yukarıda da belirttiğim gibi oyunda bir çok hayvan var ve her hayvanın aslında kendine has özellikleri var. Ayrıca bu hayvanların çiftlikteki etkisi değişebilir. Kuracağımız ve kuracağımız çiftlikte her hayvanın farklı etkilerinin olduğunu görebilir ve bu hayvanları kendi çiftliğimizde beslemek isteyebiliriz. Bundan dolayı oyunda bu tarzın detaylı bölümlerinin de olduğunu söyleyebilirim. Örneğin o oyundaki farklı köpekler arasından seçim yaparak bu köpekleri çiftliğimize dahil edebilir, bu köpeklerin kendi hayvanlarımızı tutmasına izin verebilir ve bu hayvanlarla birlikte kendimize korunaklı bir alan oluşturabiliriz.
Geliştirici ekibe göre oyunda 13 farklı köpek türü bulunuyor. Bu köpek türlerinin ortasından istediğimizi seçebilir ve doğal olarak istediğimizi çiftliğimize dahil edebiliriz. Yine bu hayvanları farklı alanlarda kullanabilir ve iz sürme yeteneklerini, hazine açığa çıkarma marifetlerini ve daha fazlasını kullanabiliriz. Bu nedenle oyundaki hayvanlar kendi hünerlerini ve yeteneklerini kullanırlar. Bu yeteneklerden faydalanmak için onları elde edip kendi çiftliğimizde beslememiz olağandır. Onları ne kadar önemsersek, onlar da bize o kadar çok fayda sağlayabilir.
 
 
Arkamıza yaslanıp oynayabileceğimiz ve dinlendirici bir deneyimin bizlere aktarılacağı bu çiftçilik simülasyonunda keyifli bir deneyim bizleri bekliyor olacak. Oyunda bir karakteri kontrol edeceğiz ve bu karakterle birlikte kendi çiftliğimizi yani merkezimizi kurmaya çalışacağız. Oyun, 30 Mayıs’ta biz oyun severlerin karşısına çıkmaya hazırlanıyor.
 
Oyunun Steam sayfası şu anda açık ve dilerseniz Steam sayfasındaki istek listenize ekleyebilir ve çıktığı gün e-posta adresimize bildirim alabilirsiniz.
Öte yandan oyun Steam sayfasında yeniden ön siparişe açıldı. Şu anda %20 indirimle satışta. Bundan dolayı oyunu şimdilik 188,00 TL’ye satın alabilirsiniz.
  
– Poly Bridge 3 (30 Mayıs: bulmaca, simülasyon, macera)
 
 
Dry Cactus tarafından geliştirilen ve ekibi tarafından yayınlanan bulmaca, simülasyon, macera oyunu Poly Bridge 3, 30 Mayıs’ta biz oyun severlerle buluşmaya hazırlanıyor. Fizik tabanlı bu bulmaca simülasyon oyunu aslında bir seri olarak karşımıza çıkıyor. Serinin üçüncü oyunu şimdi biz oyun severlerle buluşmaya hazırlanıyor ve bu yeni oyunla birlikte daha farklı bulmaca türleri, farklı bölgeler ve daha fazla içeriğin bizlere aktarılmasını bekliyoruz. Oyunda fizik tabanlı bir bulmaca sistemi var ve bu bulmaca sistemi ile araçları bir yerden bir yere geçirmeye çalışıyoruz. Yani oyun içerisinde kendimizi her zaman çeşitli köprüler ve yapılar inşa ederken bulabiliriz ve bu yapıların üzerine sağlam bir şekilde oturmamız gerekiyor. Oyunun temel amacı temelde bu.
Oyunda fizik temelli bir yapı olduğu için kendimizi hep sağlam yapılar yapmaya şartlandıracağız. Bu nedenle oyunda köprü kurarken ve köprünün dinamiklerini çözmeye çalışırken her detayı göz ardı etmemiz gerekecek. Oyunda bir aracı farklı bir bölgeye hatasız geçirebilmek için çok ince detayların ortasında boğulabileceğiz ve oyun içinde her zaman bu ince detayların üstesinden gelmeyi deneyebileceğiz. Tabi oyunda bir köprü kurduktan sonra onu deneyip test edebileceğiz ve köprünün sağlamlığından emin olduğumuzda play butonuna basarak normal kısmı geçebileceğiz.
 
 
Oyunda farklı bölgeler ve bölümler olacak. Bu bölge ve kısımlara geçiş yaparak yeni köprüler kurmaya çalışacağız ve elimizdeki kısıtlı imkanlarla fiilen bu köprüyü tamamlamaya başlayacağız. Ne yazık ki oyunda sınırsız kaynak bulunmayacak. Bu nedenle elimizdeki kaynaklarla birlikte doğruyu parça parça kullanmaya ve köprüyü kurmaya başlayacağız. Oyunda farklı bölümler olacak ve her bölümün kendine has zorlukları ve yapısı olacak. Örneğin, bir alan iki katlı bir köprü yapmamızı gerektirecek ve diğer alan sadece düz bir köprü yapmamızı gerektirecek. Bu nedenle her bölüm ve bölgenin kendi gereksinimleri ve zorlukları olacaktır.
Fizik tabanlı bu puzzle oyununda açılıp kapanabilen köprüler, hatasız bir şekilde yukarı çıkıp istediğimiz şekli alabilen köprüler ve farklı içerikler olacak. Oyunda asma köprüler, çok katlı köprüler ve düz köprüler gibi farklı köprü türleri de bize aktarılacak. Oyunda bu köprüleri istediğimiz gibi kullanabilecek ve bu köprüleri her kısımda hatasız kullanarak gerçek mimari ile birlikte inşa etmeye başlayacağız. Oyunda her detayı farklı şekilde ele alıp bu detayları test etmemiz ve yanlış bir şey yaptığımızdan emin olduktan sonra bir sonraki bölüme geçebilmemiz adettendir.
 
 
Geliştirici ekibe göre oyunda yüzden fazla farklı bölüm olacak. Bu bölümlerin her birinin kendi yapısı ve içeriği olacaktır. Bu kısımlar geçtikçe zorluk seviyesi artacak ve şunu rahatlıkla söyleyebiliriz ki oyunda kolaydan zora doğru doğru bir oyun içeriği bizleri bekliyor olacak. Bu sayede oyunun başında kolaylıkla köprüler kurabileceğiz ve yeni bölümlere hatasız geçebileceğiz. Alışkanlık olarak bu durum bir alışma aşaması olarak karşımıza çıkacak ve daha sonra oyunun orta ve ileri bölümlerinde biraz daha yorucu olmaya başlayacak ve artık farklı briç tipleriyle de karşılaşacak, ayrıca biraz da bu bölümlerde daha güçlü bir deneyim.
Oyunda yine bir açık dünya senaryosu bizlere aktarılacak. Dolayısıyla açık dünya içeriğini istediğimiz gibi keşfedip, burada çeşitli köprüler kurabileceğiz ve her köprü türünü burada deneyimleyebileceğiz. Oyunda yine farklı tipte araçlar olacak ve bu araç tiplerinin her birinin kendine has yapısı ve yükü olacak. Zayıf bir köprü kurarsak, karşımıza çıkan araç ağır olursa bu araç köprüyü yıkabilecek ve aracın yere düştüğünü görebileceğiz. Bu yüzden köprüler kurmakta başarısız olacağız. Doğal olarak durum böyle olunca güçlü köpükler oluşturmak zorunda kalacağız ve buna göre çeşitli atılımlar yapmaya başlayacağız.
 
 
Serideki diğer oyunlara göre daha fazla içeriği ve detayı bizlere aktarmayı planlayan bu bulmaca simülasyon oyununda doğal olarak farklı modlar olacak. Bu modlar, olağan senaryo modunu içerir. Senaryo modunda ise yukarıda da belirttiğim gibi doğru kısımlardan kolaydan zora geçebiliyoruz ve yeni kısımlara hatasız adım atmak için çeşitli köprüler kurabiliyoruz. Oyunun ortasında da briç çeşitliliği artıyor ve her bölümde yapmamız gerekenler bize kısaca da olsa anlatılıyor. Senaryo modu bu şekilde ilerliyor ve bölümleri geçerek bu senaryoyu tamamlamaya başlıyoruz.
Öte yandan oyunda Sandbox modu bulunuyor. Bu modda herhangi bir kısıtlama yoktur ve oyundaki tüm içerik ve kaynakları bu modda tüketebiliriz. Bu nedenle oyunda sınırsız formda köprüler kurup, her türlü köprüyü hatasız olarak bu bölgeye aktarıp, kurup daha fazlasını bu modda deneyimleyebiliyoruz. Yani oyunda bize sunulması gereken her şeyi bu modda deneyimleyebilir ve tüm oyun içeriğini burada tüketebiliriz.
 
 
Öte yandan oyunda seviye tasarım araçları da bulunuyor. Bu seviye tasarım aracı ile birlikte kendi parçamızı yapıp tasarlayıp diğer oyunculara yani topluluğa sunabiliyoruz. Kafamızdaki tasarımı oyuna uyarlayabildiğimiz bu araçlar ile istediğimiz gibi köprüler yapmak zorunda kalabiliyoruz ve bu kısımda çeşitli araçlara yer verebiliyoruz. Bu nedenle istediğimiz formda bir parça oluşturabilir, bu parçaları istediğimiz zorluğa göre ayarlayabilir ve istediğimiz detayı kendi parçamıza uyarlayabiliriz. Bu araç ile birlikte oyuna kendi fikirlerimizi dahil edebiliyoruz.
Elbette bu yapıda diğer oyunculara meydan okuyabileceğimiz bir modlama takviyesi de var. Toplulukların atölyede oluşturduğu içerikleri de bu oyunda deneyimleyebiliyor ve bu oyundan istediğimiz faydayı alabiliyoruz. Bu nedenle oyunda bize aktarılacak çeşitli skor tabloları var ve en yüksek skora sahip olanlar üst sıralara yerleşebiliyor. Oyunda böyle bir yapı olduğu için aslında toplulukla birlikte kendimizi bir yarışın içinde bulabiliyoruz ve bu yarıştan çıkmak için en uygun köprüyü kurmamız gerektiğini düşünüyorum.
 
 
Serinin yeni oyunu ile bizlere daha fazla içerik sunması planlanan bu yapımda detaylı ve fizik temelli bir puzzle deneyimini bizlere aktarmak istiyoruz. Bu tarz yapboz oyunlarını seviyorsanız ve boş zamanınızı yorucu geçirmek istiyorsanız bu oyuna bir göz atıp deneyebilirsiniz. Aslında serideki diğer oyunları oynadıysanız bu oyunun nasıl bir yapıya sahip olduğunu bilirsiniz ve bu oyunda yeni içerikleri deneyimleme fırsatı yakalayabilirsiniz.
 
– Mum Şövalyesi (31 Mayıs: platform oyunu, aksiyon, macera)
 
 
Dracma Studios tarafından geliştirilen ve ekip tarafından yayınlanan bir platform, aksiyon, macera oyunu olan Candle Knight, 31 Mayıs’ta geliyor. Bu yandan görüşlü aksiyon platform oyununda farklı bölgelere adım atabileceğiz, bu bölgeleri keşfedebileceğiz ve bu bölgelerde karşılaştığımız düşmanları kendi zekamız ve yeteneklerimizle yenmek. Oyunda farklı düşman türleri ve farklı bölgeler olacak. Her bölgenin düşmanları, yapısı ve teması bize aktarılacak. Dolayısıyla oyunda geniş bir macera bizleri bekliyor olacak.
Oyunda adından da anlaşılacağı gibi ışıkların hiç sönmemesi gereken bir ortamda yer alacağız. Oyunda bir mum şövalyesi olarak yer alacağız ve bu şövalye ile birlikte ışık altında ilerleyeceğiz. Oyunda yine farklı dinamikler ve mekanikler olacak. Bu mekaniklerle birleştiğinde oyunda aksiyona dalabileceğiz, düşmanları sersemletebileceğiz ve düşmanları gafil avlayabileceğiz.
Oyunda tabii ki bir şövalyeyi kontrol edebileceğiz, bu şövalye ile sağı solu keşfedebileceğiz ve karşımıza çıkan düşmanları alt edebileceğiz. Adından da anlaşılacağı gibi oyunda bir mum şövalyesi olarak yer alacağız ve mum şövalyesi ile birlikte adım attığımız bu yapıda alevleri lehimize kullanıp karşımıza çıkan düşmanları kendi başlarına boğabileceğiz. karanlık. Oyunda hep kendimizi ışık altında tutmak zorunda kalacağız, karanlığa doğru ilerlersek bu bizim için korkunç bir son anlamına gelecek. Bu nedenle oyunda kendimizi her zaman ışığın altında bulabileceğiz ve her zaman alevlerin ortasında bulunabileceğiz.
 
 
Mum Şövalyesinin içinde irili ufaklı bir kale olacak. Bu kaleyi dilediğimiz gibi keşfedebileceğiz, her bir duvara tırmanıp bu kaledeki odalara geçebileceğiz. Oyunda farklı ve çeşit çeşit düşmanlar karşımıza çıkacak ve biz bu düşmanları yenmek için aksiyona geçebileceğiz. Oyunda yandan bir görünüş ve orta sıradaki izometrik kamera bakış açısı tarafımıza aktarılacaktır. Bu kamera bakış açıları bulunduğumuz ortama ve bölgeye göre değişiklik gösterecektir. Dolayısıyla kamera geçişlerinin oyun içerisinde hoş bir formda karşımıza çıkacağını söyleyebiliriz.
Zorlu platform ögelerinin de yer aldığı bu yapımda elbette aksiyon sistemi ön plana çıkacak. Oyunda şiddetli platform unsurları ve tuzakların üstesinden gelmeye çalışırken çeşitli bulmacaları çözmeye çalışacağız. Doğal olarak oyun içi içerikler bize aktarılacak ve biz de bu içerikleri oyun içinde analiz etmeye ve deneyimlemeye başlayacağız. Oyunda bir yandan çeşitli tuzakları aşmaya çalışırken diğer yandan da bu ortamların bize sunduğu bulmacayı aşmaya başlayacağız.
 
 
Farklı oyun mekaniklerinin yer aldığı bu oyunda elbette ilk başlarda temel mekaniklerle birlikte gidecek ve oyunun ilerleyen bölümlerinde yeni mekanikler ve dinamikler bizlere sunulacak. Oyunda farklı platform mücadeleleri bizleri bekliyor olacak ve platform mücadelelerinin ilerleyen bölümleri daha da güçlü olacak. Dolayısıyla oyunda kolaydan zora gerçek bir zorluk talebi olduğunu söyleyebiliriz. Oyundaki bu güçlü platform unsurlarının üstesinden gelmeye çalışırken bir yandan da bize sunulan bulmacaları çözebileceğiz ve bu bulmacalar yine yukarıda belirttiğim gibi kolaydan zora doğru hatasız bir seviye içerecek. ve tarafımıza devredilecektir. Bu platform meydan okumalarının ve bulmacalarının temellerini öğrendikten sonra tabii ki aşağıdaki bölümleri kolayca çözüp aşabileceğiz.
Temelinin ateş olduğu bu yapımda, gerçekleri karanlığa aktarmayı başaracağız ve karanlıkla birlikte çalışmaya çalışacağız. Oyunda her zaman kendimizi ışığın altında bulmaya çalışacağız ve karanlığa doğru hatasız hareket edersek bu bizim mahkum olduğumuz anlamına gelecek. Oyunda sadece düşmanlarla savaşmakla kalmayacağız, aynı zamanda karanlıkla da baş etmeye çalışacağız. Bu nedenle, bu oyunda her zaman yanımızda bir parça alev taşıyabileceğiz, meşaleler altında mücadele edebileceğiz ve daha fazlasını yapabileceğiz.
 
 
Oyunda keşfedebileceğimiz farklı alanlar ve yetenekler olacak. Her bölgeye adım atarak o bölgenin keşfini tamamlayabileceğiz. Bölgeleri keşfettikçe ve yeni bölgelere adım attıkça farklı zorluklarla karşılaşabileceğiz ve burada bize sunulan çeşitli bulmacaları görebileceğiz. Oyunda farklı zorluklara sahip çeşitli bulmacalar, farklı dinamiklerle birlikte karşımıza çıkacak. Bu bulmacalar elbette farklı oyun dinamikleri içerecektir. Örneğin bir yerde bir tabloda sağa ve sola hareket eden kamerayı görebileceğiz, tüm platformların yer değiştirmesini deneyimleyebileceğiz ve bu platform zorluğunu ve yapbozunu aşmaya çalışacağız. Oyunda bulmacalar ve platform challenge’ların çok farklı içeriklerle bir arada karşımıza çıkacağını rahatlıkla söyleyebiliriz.
Yukarıda da belirttiğim gibi karakterimiz oyunda çeşitli yeteneklere sahip olacak. Bu yeteneklerin kilidini açmak için elbette oyunda biraz ilerlememiz gerekecek. Oyunda farklı düşmanlarla karşılaşabileceksiniz ve biz bu düşmanları yenip yeni bölgeler ilerledikçe yeni yeteneklerin kilidini açmaya başlayacağız. Oyundaki yeni yeteneklerle birlikte içimizdeki alevi daha da alevlendirebileceğiz ve bu sayede bir mum savaşçısı olarak kendimizi daha da güçlü hissedebileceğiz. Alevlerin hiç sönmemesi gereken bir dünyada bulunduğumuz yapımda farklı düşmanlar ve yenilmemiz gereken zorluklar olacak. Bunların üstesinden gelmek için elbette oyunda vakit geçirmemiz gerekecek.
 
 
Yukarıda da belirttiğim gibi oyunda her bölgenin kendine has düşmanları olacak. Bu düşmanların ortasında uçuşan ruhlar, farklı görünüşlere sahip yaratıklar ve dahası bizlere aktarılacak. Bu düşmanları yenmek için elbette farklı aksiyon eylemleri gerçekleştirmemiz gerekecek. Ancak, onları yenmenin yolları her biri için farklı olacaktır. Öncelikle bir düşmanın nasıl hareket ettiğini, hangi özelliklere sahip olduğunu ve nasıl bir saldırı durumuna sahip olduğunu öğrenmemiz gerekecek. Ardından bu durumlara göre kendi stratejimizi ve planlamamızı oluşturmaya başlayacağız. Bundan dolayı oyun içinde çeşitli taktikler yapabileceğiz.
Candle Knight’da elbette sadece tek bir silahta ustalaşamayacağız, farklı silah türleri de oyuna dahil olacak ve onları düşmanlara karşı kullanabileceğiz. Elbette her silahta ustalaşmak için oyunda biraz zaman harcamamız gerekecek ve reflekslerimizi her zaman canlı tutmalıyız. Oyunda kendimizi hep bir şeylerle mücadele ederken bulacağız ve bu mücadele duygusunu oyun içinde hissedebileceğiz.
 
 
31 Mayıs’ta çıkacak bir platform aksiyon macera oyununun Steam sayfası şu anda açık ve dilerseniz Steam sayfasında istek listenize ekleyebilir ve çıktığı gün bildirim alabilirsiniz. Bu tarz oyunları seviyorsanız ve karanlık bir atmosfer yaşamak istiyorsanız bu oyuna bir şans verip göz atabilirsiniz.
Aksiyon platform tipini yansıtan bu oyunda birçok unsurun harmanlandığını görebileceksiniz ve daha çok bulmaca unsurunun bizlere sunulduğunu deneyimleyebileceksiniz. Kendinizi her zaman bir şeylerle mücadele ederken ve bulmacaları çözerken bulmak için bu bağımsız prodüksiyona geçebilirsiniz.
 
– Space Mechanic Simulator (31 Mayıs: uzay, simülasyon, bina)
 
 
Tomas Jelonek Studio tarafından geliştirilen ve Atomic Jelly, PlayWay SA tarafından yayınlanan bir uzay, simülasyon, inşa etme oyunu Atomic Jelly, Space Mechanic Simulator, 31 Mayıs’ta oyuncularla buluşmaya hazırlanıyor. kendimizi dünyanın dışında bulabilmek, uzay atmosferini deneyimleyebilmek ve o uzay hissini bu oyunda görebilmek. Oyunda farklı atmosferler ve yapılar bizleri bekliyor olacak. Bu yapı ile çeşitli görseller arasında gezinebileceğiz ve bize verilen görevleri yerine getirmeye başlayacağız.
Uzay istasyonlarının ortasında gidip çeşitli araç ve tamircileri tamir edebileceğimiz bu yapımda elbette mühendis olacağız. Bu kapsamda çeşitli parçaları değiştirebileceğiz, birçok parçayı tamir edebileceğiz ve bu onarım ve mühendislik işlerini farklı parçalar ile gerçekleştirebileceğiz. Oyunda yine gök cisimleri ve uzay atmosferi karşımıza çıkacak ve bu doğrultuda uzayın derinliklerinde kendimizi bulabileceğiz. Bundan dolayı oyunda tam bir uzay atmosferi bize aktarılacak ve bu uzayın atmosferi ile birlikte kendi mühendislik çalışmalarımızı yapmaya başlayacağız.
 
 
Oyunda birinci şahıs kamera bakış açısı olacak ve bu kamera bakış açısı ile oyunda ilerleyip çeşitli görevleri yerine getirebileceğiz. Kendimizi gerçek bir astronot gibi hissedebileceğimiz bu oyunda bir mühendis rolünü üstlenebileceğiz ve bu karakteri hissedebileceğiz. Oyunda yine farklı araçlar kullanıp bu araçlara geçiş yapıp uzaktan kontrol edebileceğiz. Çeşitli araçlarla ilerleyebileceğimiz ve çeşitli parçaları tamir edebileceğimiz için hem imalatta gezici aracımızla yola çıkacağız hem de uzay atmosferini sonuna kadar hissedebileceğiz.
Oyunun adından da anlaşılacağı gibi asıl amacımız mühendis olarak burada olmak. Bir mühendis olarak devreye girebileceğimiz bu simülasyon oyununda etrafta çeşitli modüller bulup bu modülleri toplayıp kesikleri gerçek yerlerine yerleştirmeye çalışacağız. Oyunda yine çeşitli görevler karşımıza çıkacak ve her görevde bir parça bulmaya çalışacağız. Oyunda bu segmentleri buldukça yeni alanlara hatasız adım atabileceğiz ve bu modülleri gerçek mekanlara takarak çeşitli onarım işlerini halledebileceğiz. Bir yandan bazı parçaları onarabileceğimiz, diğer yandan şiddetli görevlere adım atabileceğimiz bu simülasyon oyununda kendimizi hep yanlış bir yere giderken bulacağız ve bu kapsamda çevreyi keşfedeceğiz.
 
 
Uzay atmosferinin bize aktarıldığı bu yapımda bir de kendi rover’ımız olacak. Bu aracı kontrol edebileceğiz ve farklı bölgelere hatasız hızlı hareket etmek için kullanacağız. Bu araçla elbette daha hızlı hareket edebileceğiz ve uzayın derinliklerine hatasız geçebileceğiz. Öte yandan oyun içerisinde çeşitli görsellere göz atıp deneyimleyebileceğiz. Oyunda gece ve gündüz geçişlerinin olması adettendir. Oyunu hem karanlık atmosferde hem de ışıkla deneyimleyebileceğiz ve çeşitli görevleri yerine getirmeye çalışacağız.
Oyunda farklı görevler bizlere sunulacak. Bu görevlerin yanı sıra uzay gemisi, uydu veya gezicinin parçalarının onarımından da sorumlu olacağız. Oyunda her zaman hasarlı bölümler olacak ve bu hasarlı parçaları aramak bizim işimiz olacak. Aslında biz bir mühendis olarak burada olacağız ve her zaman onarım çalışmaları ile birlikte bu görevleri yerine getirmeye çalışacağız. Oyunda arızalı olan bu modülleri tamir edebileceğiz, modülleri değiştirebileceğiz ve etrafta bulduğumuz segmentleri hasarlı modüllerle değiştirebileceğiz. Bundan dolayı oyunda oldukça detaylı onarım eşyaları bizleri bekliyor olacak.
 
 
Space Mechanic Simulator’da her zaman bir şeyleri düzelteceğiz ve onarımları doğru yapmamız gerekecek. Oyunda yine detaylı bir tamir simülasyonu mekaniği bizlere aktarılacak. Bu mekaniklerin ortasında kabloları sıyırmak, kabloları tek tek ayırmak, farklı segmentleri çıkarmak, vidaları gevşetmek veya sıkmak ve daha fazlası olacak. Bu nedenle detaylı ve ilgi çekici bir tamir mekaniğinin oyun içerisinde bizlere aktarılacağını söyleyebiliriz.
Oyunda bizlere sunulan mağaza sistemi ile birlikte çeşitli segmentleri satın alabileceğiz ve o segmentleri eskileri ile değiştirebileceğiz. Yeni segmentler elde etmek çok değerli olacaktır. Bu nedenle bozulan modülleri ve işlevini yitiren modülleri yenileriyle değiştirebileceğiz ve üzerimize düşen görevi yerine getirmeye çalışacağız. Oyun farklı modüller ile etkileşime geçebilecek ve oldukça detaylı bir tamir mekanik sistemi oyuna dahil edilecek. Bu sebeple oyuna biraz hakim olmak gerekecektir. Ustalaşmak için oyunda biraz vakit geçirmek, oyunun temellerini öğrenmek ve oyunda biraz ilerlemek gerekiyor.
 
 
Oyunda her bir parçaya farklı şekillerde dokunarak kabloları ayırıp kabloları bir yerden bir yere yerleştirebileceğiz. Oyunda bu vidaları söküp yerine takabileceğiz, paslanmış ve çalışmayan modülleri değiştirebileceğiz. Oyunda çeşitli görevleri yerine getirirken ise çevreyi keşfedebilecek, bize sunulan görsellere göz atabilecek ve karanlık bir atmosfere gerçek bir geçiş yapabileceğiz. Oyunda farklı istasyonlar olacak ve bu istasyonların ortasında dolaşabileceğiz. Bundan dolayı oyunda farklı istasyonlar olacak ve bu istasyonların her birinin kendine ait görevleri olacak. Bu görevleri yerine getirmek tamamen bizim görevimiz olacaktır.
 
Bir mühendis olarak atıldığımız bu simülasyon oyununda üç farklı uzay istasyonu olacak. Bu uzay istasyonlarının her birinin kendi yapısı ve gereksinimleri olacaktır. Dolayısıyla bu uzay istasyonlarına gidip gelip oradaki görevleri yerine getirebileceğiz. Öte yandan oyunda çeşitli roaming görevleri de olacak. Bu mobil görevler ile farklı modüller bulmaya çalışacağız ve aracımızla birlikte bu segmentlere doğru yol almaya başlayacağız. Hem Mars yüzeyi, hem dünya hem de ay atmosferini içeren bu yapımda farklı oyun içi dinamikler bizlere aktarılacak ve bizlere sunulacak.
 
 
 
Oyunda hep kendimizi bir şeyleri tamir ederken bulacağız ve uzay deposunda istediğimiz parçayı alıp bu modülleri kendi çıkarımız için kullanabileceğiz. Oyunda bu modülleri değiştirmek, kesikleri onarmak ve eskisini yenisi ile değiştirmek oldukça değerli olacaktır. Bu nedenle, görevleri yerine getirmek ve bu cihazların doğru çalışmasını sağlamak için elimizden gelenin en iyisini yapacağız.
Mühendis olarak yer aldığımız bu simülasyon oyunu 31 Mayıs’ta biz oyun severlerin karşısına çıkmaya hazırlanıyor. Oyun detaylı simülasyon tamir mekaniklerini bizlere aktarıyor ve bu tarz oyunları seviyorsanız hemen bir oyun oynayabilirsiniz. şu oyuna bakın ve bir şans verin.
Bu simülasyon oyunu aynı zamanda Türkçe dil tabanına da sahiptir. Bundan dolayı oyunu Türkçe olarak oynayabilir, oyunun temel mekaniklerini kolay ve hızlı bir şekilde öğrenebilirsiniz. Oyunun Steam sayfası da şu an açık ve dilerseniz Steam sayfasındaki istek listenize ekleyebilir ve çıktığı gün e-posta adresinize de bildirim alabilirsiniz.
 

mudanyahaber.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu